Google Ads

Google Ads Eğitimin Amacı

Google aramaları ve Google Ads hakkında bilgi edinmenizi ve AdWords’ün (Ads) İnternet arama motoru ve anahtar kelimelere yönelik reklam kavramlarıyla nasıl ilişkili olduğunun katılımcılara aktarılmasıdır.

Bu Eğitim Size Ne Katacak?

Google Ads Eğitimi ile internet sitenize kaliteli ziyaretçileri daha uygun fiyatlara getirecek, yeniden pazarlama yaparak sitenizi ziyaret eden kullanıcılara, onlar başka internet sitelerindeyken reklam gösterecek ve internet sitenize geri getirebileceksiniz. Böylece satışlarınızı artıracak ve işinizi büyütebileceksiniz.

Google Ads Eğitimi ile Google reklamcılığı geniş kapsamlı bir şekilde ele alınarak, bir AdWords kampanyasının nasıl oluşturulacağı, yönetileceği ve nasıl optimize edileceği katılımcılara aktarılmış olacaktır.

  1. Piyasada nadir bulunan bir SEM uzmanı olma şansını yakalayacaksınız.
  2. Bireysel olarak AdWords (AdS) kampanyaları yönetebilmek için gerekli olan bilgi ve donanıma sahip olacaksınız.

Google AdS Eğitimine Kimler Katılabilir?

  • İşletme sahipleri ve/veya ortakları
  • İşletmelerin/Markaların Reklam ve Halkla İlişkiler yetkilileri/sorumluları
  • İşletmelerin/Markaların Pazarlama yetkilileri/sorumluları
  • Kendi işini kurmak isteyenler ve / veya kendisini bu alanda yetiştirmek isteyen herkes
  • Bir şirkette SEM yöneticisi olmak isteyen,
  • Bir dijital ajansta çalışmak isteyen
  • Kariyerine yepyeni bir ufuk açmak isteyen kişiler
  • Kendi işletmesinin reklam çalışmasını yürütmek isteyen kişiler katılabilir.

Eğitimin Konu Başlıkları

  • Google Adwords Nedir?
  • Neden Google Adwords Reklamlarını Kullanmalıyım?
  • Google Adwords Terimleri
  • Nasıl Adwords Hesabı Oluşturabilirim?
  • Google Adwords Kampanya Türleri nelerdir?
  • Google Adwords Kampanyası Oluşturma
  • Arama Ağı Kampanyası Nedir?
  • Kampanya Hedef Kitle Belirleme ve Hedefleme Yöntemleri Nelerdir?
  • Teklif Stratejisi Türleri, Seçimi ve Bütçeleme
  • Reklam Grubu Oluşturma ve Reklam Grubu Tekliflerini Yönetme
  • Anahtar Kelime Planlayıcı ve Kullanımı
  • Anahtar Kelime Belirleme ve Reklam Gruplarına Ekleme
  • Reklam Sıralaması ve Anahtar Kelime Kalite Puanı
  • Negatif Anahtar Kelime Ekleme ve Negatif Listesi Oluşturma
  • Etkili Google Adwords Metin Reklamlar Oluşturma
  • Arama Terimleri Raporu ile Anahtar Kelime Belirleme
  • Açık Artırma Raporu ve Anahtar Kelimede Rakip Takibi
  • Reklam Uzantıları Oluşturma
  • Görüntülü Reklam Ağı Kampanyası Oluşturma ( GDN)
  • Görüntülü Reklam Ağı Hedefleme Seçenekleri
  • Görüntülü Reklam Ağı Reklam Türleri
  • Konu, İlgi Alanı, Anahtar Kelime ve Yerleşim Hedeflemesi
  • Youtube Reklam Ağı Kampanyası Oluşturma
  • Youtube Reklam Türleri
  • Yer – Reklam Zaman Planlaması – Cihazlar
  • Hesaba Erişim
  • Faturalandırma ve Ödemeler
Facebook ve Instagram Reklamcılığı

Facebook ve Instagram Reklamcılığı

Reklamdan gelir etmenin en popüler ve eğlenceli yolu Facebook ve Instagram Reklamcılığı… Reklam ve pazarlamanın bambaşka bir boyut kazandığı son yıllarda, neden siz de bu alandan maddi kazanç elde etmeyesiniz ki? Facebook ve Instagram üzerinden markalarla hedef kitle odaklı reklam yaparak, bu dijital dönüşümde siz de yerinizi alabilirsiniz.

Kimler Katılmalı?

  • Kampanyalarını, ürünlerini, sunmuş olduğu hizmeti ilgili ve doğru hedef kitleye tanıtmak isteyenler.
  • Günümüzün ve geleceğin önemli bir pazarlama aracı olan dijital reklamcılık alanında kendini geliştirmek ve kariyerini bu yönde ilerletmek isteyenler.
  • İşletme sahipleri ve girişimciler.
  • Kişisel hesaplarını yönetmek ve geliştirmek isteyen bireysel kullanıcılar.
  • Facebook & Instagram reklamcılığı konusunda uzman olmak isteyenler.Facebook ve Instagram Reklamcılığı konusunda markalara, işletmelere danışmanlık yapmak isteyen herkes.
  • Kendi reklamlarını yönetmek İsteyenler.
  • Ajanslarda çalışıp reklamlardan sorumlu olan kişiler.
  • İşletmelerinin tanıtımını yapmak isteyen yöneticiler.
  • Sosyal Medyadan ürün ya da hizmetlerini satmak isteyenler.
  • Reklam verdiği halde sonuçlarını ölçemeyenler.
  • Yeni yetenek edinmek isteyen öğrenci ve bireyler.

Facebook ve Instagram Reklamcılığı Eğitiminde Neler öğreneceksiniz?

  • Instagram’da ve Facebook’da reklam nasıl verilir?
  • Reklam verirken nelere dikkat etmemiz gerekir?
  • Doğru hedef kitlemize en düşük birim başına maliyetle nasıl ulaşabiliriz?
  • Vermiş olduğumuz reklamların sonuçlarını nasıl analiz edebiliriz?
  • Facebook ve Instagram reklamlarını yönettiğimiz panelimiz olan Business Manager nasıl kullanılır?
  • Sitemiz ile sosyal medya hesaplarımızı bağladığımız Facebook Piksel kodu nasıl oluşturulur?
  • Facebook Piksel kodumuzu kullanarak benzer hedef kitle nasıl oluşturabiliriz?
  • Optimizasyon ve önemi
  • Retargeting (Tekrardan Hedefleme) ayrıntıları ve önemi,
  • Facebook ve Instagram reklam türleri kullanımı ve oluşturulma aşaması,
  • Facebook ve Instagram reklam politikaları (reklamımızı planlarken dikkat etmemiz gerekenler, görsel uygunluğu ve yasak içeren reklamlar nelerdir) Influencer Marketing nedir etkili kullanımı nasıl olmalıdır?
  • Instagramda mükemmel gönderi metni nasıl oluşturulur ve hasttag kullanımı nasıl olmalıdır.

Eğitimin Konu Başlıkları

  • Facebook reklam hesabı nasıl açılır?
  • Facebook Piksel kodu nasıl oluşturulur?
  • Busines Manager panelinin kullanımı ve reklam hazırlama oluşturma aşaması nasıl yapılır?
  • Instagram ve Facebook hedef kitle belirleme stratejisi?
  • Retargeting (Tekrardan Hedefleme) nedir ve nasıl yapılır?
  • Instagram ve Facebook reklam kabul edilme koşulları ve dikkat edilecek hususlar nelerdir?
  • Instagram ve Facebook reklam sonuç verileri (Raporlama ve Analiz) nasıl yapılır?
  • Instagram ve Facebook dönen reklam türleri, amaçları ve farkları.
  • Instagramda Influencer Marketing nedir? Kullanırken dikkat etmemiz gereken hususlar nelerdir?
  • Instagramda Doğru Gönderi metni nasıl oluşturulmalıdır ve hashtag kullanırken nelere dikkat etmeliyiz?

Eğitimlere katılmak için ihtiyacınız olan şeyler;

  • Bilgisayar, tablet ya da akıllı telefon
  • Aktif internet bağlantısı
Eğitim İçin Teklif Al