e-mailing

Bu hizmetimizle;

Müşterilerinizin ihtiyaç ve taleplerine göre kişiselleştirilmiş,

Yayınlanmadan önce beğenize sunacağımız kampanya tasarımlarınızı sorunsuz olarak spama düşmeden müşterilerinize teslim etmekteyiz.

En uygun mesajları en doğru kişilere, en uygun zamanda, otomatik olarak ulaştırmanızı sağlamaktayız.

Kampanyalarınızı maksimum üretim ve en başarılı sonuçları elde etmek için çaba göstermekteyiz.

Teknoloji, tasarım ve izinli pazarlama alanındaki tüm danışmanlık hizmetlerini tek bir noktadan yönetmekteyiz.

Günden güne büyüyen müşteri veri tabanınızı güncel hazırlamakta ve güncel tutmaktayız,

Kampanya sonuçlarınızı da; illere göre okunma ve tıklama raporu size sunmaktayız,

İzinli Pazarlama Kuralları ile Gönderimde Bulunmaktayız

E-marketing platformumuz gönderilerinizi MTATM SMTP sunucuları üzerinden izinli pazarlama kuralları dikkate alarak yapmaktayız.

Ayrıca kullanacağımız platform liste temizleme algoritmaları ile donatılmıştır.

SPAM

Hotmail, yahoo, gmail gibi public domainlerden e-bülten gönderimi sonrası spam işaretleyen e-mail adreslerinin bilgisi platformumuza bildirilir.

Spam olarak işaretlenen bu adreslere; ikinci bir gönderim yapılmaması için bu e-posta adreslerini hesabınızda otomatik olarak pasifleştiriyoruz.

 

Detaylı Raporlama ( Gerekirse )

Bir e-posta kampanyasının raporunu aşağıdaki kırılımlarla almak mümkündür.

  1. Tekil / Toplam Okuma / Açılma sayıları / oranları
  2. Domain bazlı kırılımları ( hotmail, yahoo, mynet kaç kişi okudu, vs )
  3. Saat bazlı detaylar
  4. İşletim sistemi bazlı raporlar
  5. Browser bazlı detaylar
  6. Tekil / Toplam killenme sayıları / oranları
  7. Domain bazlı detaylar ( hotmail, yahoo, mynet kaç kişi klikledi, vs )
  8. Saat bazlı detaylar
  9. İşletim sistemi bazlı detaylar
  10. Browser bazlı detaylar
  11. Hangi linke kaç kişi ve kimlerin tıkladığı
  12. Spam bazlı raporlar
  13. Kampanyanın Spam analizi skoru
  14. Kampanyada kaç kişinin hotmail, yahoo, gmail de SPAM butonunu kullanarak ayrıldığı.
  15. Kampanya bazlı ayrılma raporu
  16. Sosyal network raporları
  17. Gönderilen kampanyaların kaç kişi tarafından hangi sosyal networklerde paylaşıldığı
  18. Bu paylaşım sonucunda kaç kişinin hangi sosyal networklerden gelip kampanyaları okuduğu,
  19. Bu sosyal networklerden gelen kişilerden kaçının tıklayıp web sitesine geldiği
  20. Kaç kişinin e-bültene kayıt olduğu
  21. Analytics raporları
  22. Gönderilen kampanyaların web sitenizde hangi golleri kaçar adet tetiklediği
  23. Kaç kişinin sizi bu kampanya çerçevesinde ziyaret ettiği ve hangi golleri gerçekleştirdiği
  24. Bu kampanya çerçevesinde kaç sayfa görüntüleme, kaç ziyaret aldığınız
  25. Hangi müşterinin hangi sayfalarda zaman geçirdiği ve bu sayfalara ne kadar sıklıkla geldiği
  26. Müşterinin tüm web analitik tarihçesi