Home TWITTER Markalar Twitter’ı Nasıl Kullanmalı?
Markalar Twitter’ı Nasıl Kullanmalı?

Markalar Twitter’ı Nasıl Kullanmalı?

0

Markalar için Twitter Nasıl Kullanılabilir?

Sosyal medya günümüzde her markanın pazarlama stratejilerinde büyük bir yere sahip. Twitter bu sosyal ağların en popüler olanlarından biri. Twitter bir çeşit mikroblog gibi olduğundan markalar tarafından çok tercih ediliyor. Peki her Twitter kampanyası başarıya ulaşır mı? Markalar Twitter’ı nasıl kullanmalı? Bu konuyla ilgili ipuçlarını yazımızda bulabilirsiniz.

  • Öncelikle profilinizi profesyonel biçimde hazırlamalısınız. Profil fotoğrafınız olarak marka logonuzu kullanmanızı tavsiye ederim. Arka plan olarak ise yine markanızla ilgili ilgi çekici bir görsel hazırlayın ve onu kullanın.
  • Paylaşımlarınızın içeriği oldukça önemli. Takipçilerinizi markanız hakkında ve ürünleriniz hakkında bilgilendirecek paylaşımlar yapın. Varsa kampanya ve etkinlikleri de buradan duyurabilirsiniz. Ama sürekli ürün tanıtımı yapmak kullanıcıları sıkabilir. Arada farklı konularda eğlendirici paylaşımlar da yaparak bunu dengelemeye çalışın.
  • Sadece Twitter takipçilerinize özel mini kampanyalar düzenleyin (Örneğin; “Bu paylaşımı RT yapan 2 kişiye kahve makinemiz hediye!” gibi). Bu sayede hem markanız kişiler arasında duyulacaktır hem de takipçileriniz profilinizi daha sıklıkla inceleyecektir.
  • Twitter takipçilerinize özel promosyonlar hazırlayın, indirim kodu verebilirsiniz. Bu takipçi sayınızı artırmak için iyi bir yöntemdir.
  • Müşterilerinizle aranızda iletişim kurmak için onların fikirlerine önem verdiğinizi gösterin. Küçük sorular sorun ve cevaplayan kişilere hediyeler göndererek Twitter sayfanıza olan ilgiyi her zaman güncel tutabilirsiniz.
  • Aktif olun, düzenli paylaşımlar yapın. Bu sayede müşteriler sizin her zaman orada olduğunuzu bilecektir.
  • Müşterilerinize yorum yazarken olumlu bir tutum sergileyin, yaşanan bir problemin herkes tarafından görülebileceğini unutmayın.
  • Twitter’da takipçileriniz mutlaka firma hakkında görüşlerini yazacaktır. Bunlar olumlu da olumsuz da olsa mutlaka profesyonel bir biçimde cevaplanmalıdır. Aksi taktirde müşterilerle ilgilenmediğiniz yönünde bir imaj oluşturmuş olursunuz.
Ebruli "Hakkımda bilgin yoksa fikrin de olmasın."

LEAVE YOUR COMMENT

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir