Home E- Haber İçerik Pazarlamasında Kullanılması Gereken 12 Ölçüm
İçerik Pazarlamasında Kullanılması Gereken 12 Ölçüm

İçerik Pazarlamasında Kullanılması Gereken 12 Ölçüm

0

İçerik Pazarlamasında Kullanılması Gereken 12 Ölçüm [infografik]

İçerik Pazarlaması, sıkça duyulan bir deyim olmasına rağmen hala anlam ve eylem olarak karşılığını bulabilmiş değil. Peki içerik pazarlaması için üretilen stratejilerin ve içeriklerin başarısı nasıl ölçülebilir? İşte bu konudaki uzmanlarının görüşlerinden derlediğimiz infografik;

icerik-pazarlama-olcum

Ebruli "Hakkımda bilgin yoksa fikrin de olmasın."

LEAVE YOUR COMMENT

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir