Bu hizmetimizle;
Müşterilerinizin ihtiyaç ve taleplerine göre kişiselleştirilmiş,
Yayınlanmadan önce beğenize sunacağımız kampanya tasarımlarınızı sorunsuz olarak spama düşmeden müşterilerinize teslim etmekteyiz.
En uygun mesajları en doğru kişilere, en uygun zamanda, otomatik olarak ulaştırmanızı sağlamaktayız.
Kampanyalarınızı maksimum üretim ve en başarılı sonuçları elde etmek için çaba göstermekteyiz.
Teknoloji, tasarım ve izinli pazarlama alanındaki tüm danışmanlık hizmetlerini tek bir noktadan yönetmekteyiz.
Günden güne büyüyen müşteri veri tabanınızı güncel hazırlamakta ve güncel tutmaktayız,
Kampanya sonuçlarınızı da; illere göre okunma ve tıklama raporu size sunmaktayız,
İzinli Pazarlama Kuralları ile Gönderimde Bulunmaktayız
E-marketing platformumuz gönderilerinizi MTATM SMTP sunucuları üzerinden izinli pazarlama kuralları dikkate alarak yapmaktayız.
Ayrıca kullanacağımız platform liste temizleme algoritmaları ile donatılmıştır.
SPAM
Hotmail, yahoo, gmail gibi public domainlerden e-bülten gönderimi sonrası spam işaretleyen e-mail adreslerinin bilgisi platformumuza bildirilir.
Spam olarak işaretlenen bu adreslere; ikinci bir gönderim yapılmaması için bu e-posta adreslerini hesabınızda otomatik olarak pasifleştiriyoruz.
Detaylı Raporlama ( Gerekirse )
Bir e-posta kampanyasının raporunu aşağıdaki kırılımlarla almak mümkündür.
- Tekil / Toplam Okuma / Açılma sayıları / oranları
- Domain bazlı kırılımları ( hotmail, yahoo, mynet kaç kişi okudu, vs )
- Saat bazlı detaylar
- İşletim sistemi bazlı raporlar
- Browser bazlı detaylar
- Tekil / Toplam killenme sayıları / oranları
- Domain bazlı detaylar ( hotmail, yahoo, mynet kaç kişi klikledi, vs )
- Saat bazlı detaylar
- İşletim sistemi bazlı detaylar
- Browser bazlı detaylar
- Hangi linke kaç kişi ve kimlerin tıkladığı
- Spam bazlı raporlar
- Kampanyanın Spam analizi skoru
- Kampanyada kaç kişinin hotmail, yahoo, gmail de SPAM butonunu kullanarak ayrıldığı.
- Kampanya bazlı ayrılma raporu
- Sosyal network raporları
- Gönderilen kampanyaların kaç kişi tarafından hangi sosyal networklerde paylaşıldığı
- Bu paylaşım sonucunda kaç kişinin hangi sosyal networklerden gelip kampanyaları okuduğu,
- Bu sosyal networklerden gelen kişilerden kaçının tıklayıp web sitesine geldiği
- Kaç kişinin e-bültene kayıt olduğu
- Analytics raporları
- Gönderilen kampanyaların web sitenizde hangi golleri kaçar adet tetiklediği
- Kaç kişinin sizi bu kampanya çerçevesinde ziyaret ettiği ve hangi golleri gerçekleştirdiği
- Bu kampanya çerçevesinde kaç sayfa görüntüleme, kaç ziyaret aldığınız
- Hangi müşterinin hangi sayfalarda zaman geçirdiği ve bu sayfalara ne kadar sıklıkla geldiği
- Müşterinin tüm web analitik tarihçesi